Таныг сайхан унтаж амрахад туслах хүнсний бүтээгдэхүүн

Хүн бүхэнд л хоол идсэний дараа унтах хүсэл ямар нэгэн байдлаар төрдөг. Хэрвээ таны нойр хулждаг бол заавал хүнд хүчир ажил хийж ядарсны дараа унтах биш хоол ундаараа зохицуулан унтаж амрах боломжтой гэнэ.

Сүүн бүтээгдэхүүнUntitled

Хатуу бяслаг нь кальци их агуулсан байдаг тул таныг унтаж амрахад тус болно.  Мөн жигнэмэгэнд буй нүүрс ус нь таныг унтах хүслийг нэмэгдүүлдэг.

Бүйлс

2

Бүйлс нь триптофан ихээр агуулсан байдаг ба амины хүчил нь бидний мэдэхээр “унтах даавар” буюу мелатонин боловсруулдаг байна.

Гадил

3

Гадил жимсэнд буй элсэн чихэр, кали, магни зэрэг нь триптофаныг тархинд хурдан нөлөөлөхөд туслаж, унтуулах нөлөө үүсгэдэг байна.

Хушга

4

Хушга нь Бүйлсийг бодвол бага триптофан агуулдаг. Гэхдээ энэ хоёр нь өөр өөрийн мелатонин буюу “унтах даавар” үүсгэх эх үүсвэртэй. Судалгаагаар хушга нь цусан дахь унтах дааврыг түвшинг нэмэгдүүлдэг.

Интоор

5

Интоор нь мелатонин харьцангуй ихээр агуулдаг жимс юм. Шинэхэн хэдэн интоор идэхэд нэг их нөлөө үзүүлэхгүй ч нэг аяга интоорын шүүс уувал бат бөх унтахад туслана.

Хулууны үр

6

Хулуун үр триптофанаас гадна цайр, магни агуулдаг юм. Иймээс таныг тайвшруулж амрахад таньд туслана.

Цагаан будаа

7

Цагаан будаа нь глюкозын түвшин ихтэй хоол хүнсний төрөлд ордог. Судлаачид мэлрэг цэцэгний навчтай хамт цагаан будаа хольж идэх нь бусад төрлийн будаанаас илүүтэйгээр нойрсоход тусладаг болохыг олж тогтоожээ.

 

Таныг сайхан унтаж амрахад туслах хүнсний бүтээгдэхүүн

  1. Pingback: places to eat birmingham al

Leave a Reply